REKRUTACJA 2024/2025
UWAGA RODZICE!
Nabór dzieci do oddziału przedszkolnego i klasy I
na rok szkolny 2024/2025
trwa od 01.03 do 15.03.2024 r.
Druki wniosków, zgłoszenia, deklaracji i oświadczeń można pobierać w szkole,
w godz. 7.30 – 13.00 (w oddziale przedszkolnym) lub ze strony internetowej szkoły www.spbrzostowka w zakładce dla Rodziców. Dodatkowe informacje pod numerem
tel. 81- 85 10 634
KLASA I
Do klasy I w roku szkolnym 2024/2025 przyjmowani są:
ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Do oddziału przedszkolnego (do 25 osób) przyjmowane będą:
UWAGA!
Zapisu do klasy I/oddziału przedszkolnego dokonują rodzice/ prawni opiekunowie. Przy zapisie niezbędny jest dowód osobisty rodziców/ prawnego opiekuna, skrócony akt urodzenia dziecka.
Po podaniu do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych (21 marca 2024r.), rodzice/prawni opiekunowie dzieci kandydatów zakwalifikowanych zobowiązani są do dostarczenia w dn. 25 marca - 3 kwietnia 2024 r. potwierdzenia woli uczęszczania dziecka do oddziału przedszkolnego w postaci pisemnego oświadczenia( załącznik nr 8) oraz potwierdzenia woli uczęszczania dziecka do klasy pierwszej w postaci pisemnego oświadczenia (załącznik nr 9).
Małgorzata Krzewska- Dyrektor Szkoły
Karta zgłoszenia do klasy pierwszej
Karta zgłoszenia do oddziału przedszkolnego
Oświadczenie o wielodzietności
Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka
Objęcie pieczą zastępczą
Rodzeństwo kandydata uczęszcza do OP
Oświadczenie o objęciu opieką kuratora
Rodzeństwo kandydata uczęszcza do SP
Kontynuacja nauki
Potwierdzenie woli przyjęcia dziecka - OP
Potwierdzenie woli przyjęcia dziecka - SP
Oświadczenie o dochodach rodziny nr 1
Oświadczenie o dochodach rodziny nr 2
13 lutego 2024 roku uczniów klasy trzeciej odwiedziła pani Ewa Kowalczyk - pracownik Gminnej Biblioteki Publicznej w Sernikach, która przeprowadziła plastyczne warsztaty walentynkowe. Na początek dzieci wysłuchały historii św. Walentego. Następnie dowiedziały się kto i w jakich okolicznościach wysłał pierwszą walentynkę. Wszystkie te informacje były bardzo ciekawe.
Pani Ewa udzieliła wszystkim szczegółowych instrukcji jak zrobić oryginalną i pomysłową walentynkę. Służyła również radą i pomocą w trakcie pracy.
Owocem zajęć była nie tylko wiedza, ale również piekne kartki, które powędrowały do skrzynki "poczty walentynkowej".
Dziękujemy pani Ewie za ciekawe warsztaty i moc ciekawostek.
Autor tekstu: Dorota Misztal
Korzystając z ostatnich chwil karnawału Samorząd Uczniowski naszej szkoły zorganizował dyskotekę ostatkowo-walentynkową.
W scenerii pełnej czerownych serc wszyscy chętni mieli okazję hasać przy muzyce proponowanej przez Natalię, Maję i Jakuba oraz ich urocze pomocnice z klasy VIII.
Najpierw parkiet został opanowany przez młodszych uczniów naszej szkoły. Były zabawy w kole, pociągi i improwziowane układy choreograficzne.
Następnie maluchy ustąpiły miejsca swoim starszym koleżankom i kolegom. Dzięki dziewczętom prowadzącym imprezę każdy mógł wziąć udział w fantastycznych zabawach i rywalizacjach. Dla odważnych nie zabrakło małych upominków.
To był bardzo mile spędzony czas ostatkowy.
Autor tekstu: Dorota Misztal
OGŁOSZENIE
W związku z tym, że szkoła nasza zakwalifikowała się do projektu pn. „Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki” nr FELU.10.03-IZ.00-002/23, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej zapraszamy wszystkich uczniów naszej szkoły do składania wniosków na dodatkowe zajęcia.
Zasady rekrutacji do projektu pn. „Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki” nr FELU.10.03-IZ.00-002/23, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytetu X Lepsza edukacja, Działania 10.03 Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury)
a) opuszczenia przez zakwalifikowanego uczestnika powyżej 20% zajęć pozalekcyjnych,
b) przerwania przez zakwalifikowanego uczestnika udziału w projekcie,
c) w przypadku innych losowych wydarzeń.
Kryteria rekrutacji uczniów premiujące
( Rekrutacja do kółka reportersko – fotograficzne i informatycznego odbędzie się we wrześniu 2024 r.)
Matematyka - 1 gr kl. VI – VIII – 1 godz. tygodniowo
Język polski - 2 gr. kl. IV –VIII – 1 godz. tygodniowo
-3 gr. kl. I-III – 1 godz. tygodniowo
2 gr. kl. IV –VIII – 1 godz. tygodniowo
1 gr. kl. I –III 1h/ miesiąc
1 gr. kl. V –VIII – 1 godz. tygodniowo
Zajęcia teatralne
2 gr. kl. IV –VII– 1 godz. tygodniowo
1 gr. kl. IV –VII – 1 godz. tygodniowo
1 gr. – 1 godz. tygodniowo
Prawa i obowiązki uczestników projektu
Małgorzata Krzewska
Dyrektor Szkoły Podstawowej
im. Jana Pawła II w Brzostówce
Dokumenty do pobrania:
-formularz rekrutacyjny:
- oświadczenie:
-oświadczenie:
Strona 5 z 210
Brzostówka 88 |
Email: brzostowka.szkola(at)wp.pl |