×

Ostrzeżenie

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/users/szkpodbr/public_html/images/stories/oksanao/malezja.
JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/users/szkpodbr/public_html/images/stories/oksanao/ega.
JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/users/szkpodbr/public_html/images/stories/oksanao/galileo.
JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/users/szkpodbr/public_html/images/stories/oksanao/list.
JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/users/szkpodbr/public_html/images/stories/oksanao/zuzia.
JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/users/szkpodbr/public_html/images/stories/oksanao/olipus.
JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/users/szkpodbr/public_html/images/stories/oksanao/studentki.
×

Uwaga

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder:

Język angielski 2014/2015

Warsztaty anglojęzyczne ze studentkami z Kolumbii i Malezji

W dniu 8 kwietnia 2015r. nasi uczniowie wzięli udział w anglojęzycznych warsztatach ze studentkami z Kolumbii i Malezji.Tym razem poznali Vanessę Bernal z Kolumbii oraz Divvyę Dharshini z Malezji.

Dzieci miały okazję rozwijania swoich kompetencji językowych oraz kształtowania postaw ciekawości, tolerancji i otwartości wobec innych  kultur. Zajęcia odbyły się w ramach projektu realizowanego przez międzynarodową organizację AIESEC.

Zapraszamy do galerii zdjęć.

{gallery}oksanao/malezja{/gallery}

FOX 2015 Ogólnopolski Konkurs Języka Angielskiego pod patronatem Instytutu Filologii Angielskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie

W dniu 3 marca bieżącego roku po raz trzeci odbył się w naszej szkole Ogólnopolski Konkurs Języka Angielskiego ? FOX. Wzięło w nim udział 8 uczniów. Konkurs ?FOX?  jest najtrudniejszym  z konkursów języka angielskiego w Polsce.

Celem konkursu jest motywowanie uczniów do nauki języka angielskiego. Zadania wykraczają poza poziom podstawy programowej,a wszystkie polecenia są w języku angielskim.

Do rozwiązania testu potrzebna jest wiedza gramatyczna, słownikowa oraz kulturoznawcza. Wykazać należy się nie tylko wiedzą z języka angielskiego, ale także logicznym myśleniem, wiedzą matematyczną i geograficzną.

Udział w konkursie wymagał od uczestników ogromnego wkładu pracy oraz czasu na przygotowanie, gdyż uczniowie musieli przeczytać również lekturę w języku angielskim.

Wszystkim uczniom dziękujemy za udział w konkursie, gratulujemy determinacji i zapału podczas wspólnego przygotowywania się i trzymamy kciuki za jak najlepsze wyniki.

Do konkursu przygotowała uczniów p.Oksana Onyszko, natomiast nad prawidłowym przebiegiem czuwała p.Anna Kusyk.

Efektywna nauka języka angielskiego na Portala EGA.

W tym roku w marcu uczniowie ponownie zaczęli naukę języka angielskiego poprzez korzystanie z oryginalnej  i nowatorskiej metody nauki angielskiego-AD English. Tak jak w ubiegłym roku i  tym razem  nasi uczniowie sami, bez pomocy języka polskiego dochodzą do znaczeń angielskich wyrazów i struktur gramatycznych. Taki sposób nauki jest bardzo stymulujący dla umysłu i bardzo efektywny.Wszystkie ćwiczenia są  DARMOWE. Serdecznie zapraszam do korzystania z tej formy nauki także w domu.

http://www.english-geo-active.com/cwiczenia

{gallery}oksanao/ega{/gallery}

GALILEO PO RAZ PIERWSZY!

Dnia 9 marca 2015 r.  po raz pierwszy w naszej szkole odbył się konkurs z języka angielskiego Galileo, którego organizatorem było Centrum Edukacji Szkolnej w Warszawie.

Do konkursu przystąpiło 5 uczniów. Konkurs miał formę testu składającego się z 26 pytań, obejmujących gramatykę, słownictwo, czytanie ze zrozumieniem oraz wiedzę o krajach anglojęzycznych.

Do konkursu uczniów przygotowała p.Oksana Onyszko, a nad prawidłowym przebiegiem czuwał p.A.Krzewski.

{gallery}oksanao/galileo{/gallery}

WYNIKI OGÓLNOPOLSKIEJ OLIMPIADY OLIMPUS Z JEZYKA ANGIELSKIEGO
W Ogólnopolskiej Olimpiadzie Olimpus ( Sesja Jesienna) najwyższy wynik uzyskała Jowita Trąbka z klasy VI-176pkt/240 pkt
Uśmiech

Na pochwałę zasługuje także Aleksandra Dzido z klasy IV ,która uzyskała 160 pkt.

Amelia Szafran nagrodzona w Międzyszkolnym Anglojęzycznym Konkursie Literackim

W listopadzie i grudniu br. uczniowie klasy VI zgodnie z podstawą programową pisali listy na lekcjach języka angielskiego. Jednym z tematów było napisanie  listu, lub wiadomości e-mail zawierającej opis miejsca zamieszkania.

Kilka najlepszych prac zostało zgłoszone do Powiatowego Anglojęzycznego Konkursu Literackiego "Poznaj moją miejscowość". Organizatorem konkursu było YLRC w Lubartowie, działające przy Gimnazjum nr 2 im. H. Sienkiewicza.

W dniu dzisiejszym nastąpiło rozstrzygnięcie tego konkursu i otrzymaliśmy wspaniałą wiadomość, że nasza uczennica Amelia Szafran zajęła III miejsce w tym konkursie.

Z całego serca gratulujemy Amelce oraz życzymy dalszych sukcesów w nauce języka angielskiego.

Ponadto na pochwałę zasługują także: Jowita Trąbka,Anita Wach, Katarzyna Grzegorczyk, Magdalena Szalast i Paulina Jankowska, które włożyły dużo wysiłku w napisanie i przygotowanie prac konkursowych.

{gallery}oksanao/list{/gallery}

 

SUKCESY NASZYCH UCZENNIC W III MIĘDZYSZKOLNYM KONKURSIE POEZJI I PIOSENKI ANGIELSKIEJ W PRZEWŁOCE

W dniu  11 grudnia 2014  roku w Zespole Placówek Szkolnych im.Jana Pawła II w Przewłoce odbył się III Międzyszkolny Konkurs Piosenki Angielskiej. Do rywalizacji zgłosiły się następujące szkoły i przedszkola: Przedszkole nr 1,, Pod Krasnalem??, Przedszkole ,,Skowronek??, Przedszkole przy ZSP w Przewłoce, SP nr 1 w Parczewie, SP nr 2 w Parczewie, SP w Kodeńcu, SP w Jeziorze, SP w Dawidach, SP w Gródku Szlacheckim, ZSP w Przewłoce.

Naszą szkołę reprezentowały trzy uczennice: solistka- Zuzanna Misztal oraz duet-Amelia Szafran i Katarzyna Grzegorczyk.

Jury wyłoniło po trzech najlepszych uczestników w każdej kategorii (przedszkola, szkoły podstawowe ?solista i szkoły podstawowe- zespół).

Komisja konkursowa kierowała  się następującymi kryteriami:

1)     doboru repertuaru do możliwości wokalnych i językowych

2)     interpretacji utworu

3)     poprawnej wymowy

4)     znajomości utworu

5)     ogólnego wrażenia artystycznego

W kategorii przedszkola

I  miejsce zdobyła Zuzanna Misztal z naszego oddziału przedszkolnego, uzyskując najwyższą punktację we wszystkich ocenianych kryteriach.

W kategorii zespoły

III  miejsce zajęły uczennice z klasy VI ?Amelia Szafran i Katarzyna Grzegorczyk.

Naszym uczennicom serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Organizatorom dziękujemy za miłą atmosferę, panu Adamowi Krzewskiemu za cenne wskazówki i rady, pani Dorocie Misztal za wszelką życzliwość i poświęcony czas.Uśmiech

{gallery}oksanao/zuzia{/gallery}

OLIMPIADA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Wzo­rem lat ubie­głych nasi ucznio­wie i tym razem przy­stą­pi­li do Ogól­no­pol­skiej Olim­pia­dy Ję­zy­ka

An­giel­skie­go dla szkół podstawowych.

W dniu 5 listopada 7 uczniów klas IV-VI zmagało się z testem wielokrotnego wyboru.

Wyniki dopiero w grudniu. Trzymamy kciuki.

{gallery}oksanao/olipus{/gallery}

Szkolny Etap Konkursu Kuratoryjnego z Języka Angielskiego


W dniu 21 października w naszej szkole odbył się kuratoryjny  konkurs  przedmiotowy  z języka angielskiego. Do konkursu przystąpiło 6 uczniów z  klasy VI-ej.

Szczególne wyróżnienia:

-Amelia Szafran - 25 pkt.

-Mikołaj Dobrzyński- 24 pkt.

Zabrakło im naprawdę niewiele - 2 i 3 pkt. do zakwalifikowania się do etapu okręgowego z języka angielskiego, bo kwalifikacja była od 27 pkt.

Jak pomóc dziecku w nauce języka angielskiego:-)

Tak więc, drogi Rodzicu pamiętaj:

Bądź obecny
Bądź stałym towarzyszem dziecka. Dziecko nie oczekuje od Ciebie znajomości języka. Dziecko oczekuje Twojej obecności, kiedy "zajmuje się językiem angielskim ". Praca na lekcji z nauczycielem przygotowuje je do samodzielności i radzenia sobie z dodatkowymi zadaniami.

Rola rodziców polega na  motywowaniu dziecka do używania języka obcego.Twoja obecność i zainteresowanie wpływa pozytywnie na samopoczucie dziecka, na kształtowanie jego samooceny i motywacji. Upewnia dziecko w przeświadczeniu, że nauka języka jest ważna, i że obie strony czerpią z niej przyjemność.

Dziecko samo dla siebie jest ekspertem w kwestiach językowych. Ty masz być po prostu obecny.

Pomagaj dziecku w zbieraniu potrzebnych materiałów
Zapytaj, jakie materiały będą dziecku potrzebne na kolejną lekcję w szkole. Pomóż mu znaleźć, np.: kolorowe magazyny z ilustracjami do wycięcia itp.

Baw się z dzieckiem "po angielsku"
Pomóż dziecku w wyszukiwaniu angielskich słów w domowym otoczeniu: napisów na sprzęcie radiowo-telewizyjnym (np.: play, rewind, pause, stop, off, on), na metkach na ubraniach (Made in Poland, wash, iron), napisów na koszulkach, przyborach szkolnych itp.
Zbierajcie opakowania po produktach spożywczych i gospodarstwa domowego, na których figurują angielskie nazwy i napisy (tea, coffee, chocolate). Dziecko potem może je wykorzystać do pracy domowej.
Pozwólcie swojemu dziecku "być nauczycielem" - niech stara się skutecznie nauczyć mamę lub tatę poznanych na lekcji słów i zwrotów, rymowanek, piosenek, czy wierszyków.

Podnoś motywację dziecka
Pomagaj, chwal, zachęcaj. Tak, jak nigdy nie ma za dużo języka obcego podczas zajęć, tak nie ma za dużo pochwał.

Bądź w kontakcie z nauczycielem języka angielskiego 
Systematycznie pytaj nauczyciela o postępy dziecka. Traktuj go jak partnera, który troszczy się o postępy Twojego dziecka w nauce na równi z Tobą.Uśmiech

Spotkanie ze studentkami z Indonezji i Sri Lanki

W ubiegłą środę nasi uczniowie po raz kolejny gościli w Centrum Zasobów Dydaktycznych Języka Angielskiego w Lubartowie.

Uczniowie klasy V i VI wzięli udział we wspaniałej i bardzo ciekawej  lekcji języka angielskiego, którą przeprowadziły Mi Putu Austin Putriani z Indonezji i Chathushki Kumarasinghe z Sri Lanki.

Podczas zajęć uczniowie wirtualnie zwiedzili ojczyznę  Putu i Chathushki,a także brali udział w różnego rodzaju grach i zabawach dydaktycznych, które przygotowały wolontariuszki z organizacji AISEC.

Spotkanie trwało dwie godziny , które minęły w zaskakująco szybkim tempie.

Dzięki zajęciom dzieci miały niepowtarzalną szansę obcowania z językiem angielskim w naturalnej sytuacji podczas prowadzenia żywej dyskusji, której nie zastąpi nawet najlepszy podręcznik.

Serdeczne podziękowania kierujemy w stronę Pana Adama Małeckiego oraz całej ekipy YLC  za miłą współpracę, zaproszenie, życzliwość i serdeczność.Ponadto dziękujemy również pani Ewie Abramek za zawsze okazywaną gościnność i ciepłe słowa.

Więcej informacji na stronie

http://www.ylrc-lubartow.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=256&Itemid=1

{gallery}oksanao/studentki{/gallery}

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Brzostówce

Brzostówka 88
lubelskie
21-107 Serniki

Email: brzostowka.szkola(at)wp.pl
Telefon: 81 851 06 34

http://www.spbrzostowka.pl