Smaller Default Larger
×

Ostrzeżenie

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/users/jurecky2/public_html/spbrzostowka.pl/jupgrade/images/stories/oksanao/choinka.
JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/users/jurecky2/public_html/spbrzostowka.pl/jupgrade/images/stories/oksanao/najlepsi.
×

Uwaga

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/oksanao/choinka
There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/oksanao/najlepsi

7 lutego w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Woli Sernickiej odbył sięGminny Turniej Noworoczny, który poprowadził pan Ryszard Gierach, wraz z uczniami II LO w Lubartowie.Celem turnieju była popularyzacja zabaw i gier ruchowych oraz rozwijanie świadomego udziału w różnych formach aktywności sportowo-rekreacyjnej wśród dzieci. W turnieju udziałwzięłyreprezentacje ze wszystkich szkół z terenu Gminy Serniki.

Wyniki turnieju:

I miejsce - Szkoła Podstawowa  w Sernikach

II miejsce - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Brzostówce

III miejsce - Szkoła Podstawowa im  Marii Konopnickiej w Woli Sernickiej

IV miejsce - Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Nowej Woli

V miejsce Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi

Skład naszej drużyny: Oliwia Stachura, Wiktoria Stachura, Dominika Jemielniak, Klaudia Wójcik, Magda Dzido, Weronika Woźniak, Szymon Małyska, Kacper Suszek, Jakub Macuba, Michał Bućko, Michał Baran, Patryk Duda.

Zwycięskim drużynom nagrody wręczyli: Wójt Gminy Serniki Pan Paweł Woźniak i Dyrektor SP w Woli Sernickiej Pan Andrzej Karczewski. Nagrodami dla drużyn były puchary i dyplomy. Turniej sponsorował Urząd Gminy Serniki oraz Rada Rodziców. Gratulujemy wszystkim drużynom!

Na apelu szkolnym, dnia 8 lutego 2019 roku pani dyrektor Małgorzata Krzewska pogratulowała uczniom wyróżniającym się w nauce. Wręczyła również stypendia naukowe uczniom klas V-VIII, którzy uzyskali średnią ocen co najmniej 4,75.

Nagrodzeni zostali również wytrwali, którzy osiągnęli 100-procentową frekwencję w pierwszym semestrze.

 



Zapisz

W dniu dzisiejszym w naszej szkole gościliśmy pana Tomasza Abramczyk z Państwowej Inspekcji Pracy.

Przeprowadził on prelekcję na temat Bezpieczeństwa dzieci w gospodarstwie. Uczniowie wysłuchali jej w dwóch grupach: klasy "0" - III oraz IV -VI.

Wszyscy słuchali z wielkim zainteresowaniem, wypowiadali się na temat czyhających na nich przy różnego rodzaju pracach w gospodarstwie.

Na zakończenie spotkania prowadzący zadał pytanie każdemu z obecnych aby sprawdzić jak przyswoili wiedzę. W nagrodę dzieci otrzymały edukacyjno-informacyjne książeczki oraz opaski odblaskowe.

Informujemy, że w  II semestrze roku szkolnego  2014/2015 zebrania dla rodziców odbędą się w następujące dni:

28 kwiecień 2015r.(wtorek)

Klasy 0-III - godz.16.00.

Klasy IV-VI- godz.17.00

19 maj 2015r.(wtorek)

Klasy 0-III - godz. 16.00.

Klasy IV-VI - godz.17.00

Ponadto indywidualne konsultacje dla rodziców odbywać się będą w godzinach od 14.00 do 15.00. Zapraszamy rodziców do skorzystania ze wszystkich form kontaktu z nauczycielami.

Terminy konsultacji w II semestrze roku szkolnym 2014/2015

03 marzec

14 kwiecień

09 czerwiec

 

W dniu 31 stycznia w naszej szkole odbyła się noworoczna zabawa choinkowa.

Do wspólnych tańców i wielu konkursów zapraszała pani Wodzirej. Po pięknie udekorowanej sali gimnastycznej przetaczały się co chwila pociągi, wężyki i tańczyły kaczuszki. Muzyka i tańce przyciągnęły do szkoły nie tylko uczniów, ale również rodziców z małymi dziećmi i absolwentów naszej placówki. Najbardziej oczekiwanym momentem było przybycie Świętego Mikołaja z workami pełnymi prezentów. Każdy uczeń otrzymał paczkę. Na wysokości zadania stanęli Rodzice, którzy w salach lekcyjnych dla każdej klasy przygotowali kanapki, słodkie łakocie, owoce i napoje.

Jak co roku na choince noworocznej uczniowie prezentują swoje umiejętności aktorskie. Tym razem klasa IV pod kierunkiem wychowawczyni  Anety Pęksaprzygotowała baśń Hansa Christiana Andersena pt.?Księżniczka na ziarnku grochu?.

Przygotowania do tej uroczystości rozpoczęły się już na początku stycznia. Były one czasochłonne i wymagały dużego wkładu pracy. Uczniowie wykazali się ogromnym zaangażowaniem w przygotowanie swoich ról , a efekty ich pracy wzbudziły podziw i uznanie publiczności.

Zapraszamy do galerii zdjęć.

Bal Walentynkowo- Karnawałowy

Karnawał to doskonały czas na organizowanie wszelkich balów i zabaw nie tylko dla dorosłych, ale również i dla dzieci, dlatego też z tej okazji w dniu wczorajszym 19 lutego w naszej szkole odbył się po raz kolejny Bal Walentynkowo- Karnawałowydla uczniów klas 0-VI.Uczniowie młodszych klas licznie przybyli w pięknych i pomysłowych strojach, wcielając się w różne postacie. Przy błysku profesjonalnego oświetlenia i dźwiękach największych przebojów, prezentowanych przez DJ, wszyscy bawili się doskonale.W programie imprezy oprócz wspólnej zabawy zaplanowany był konkurs na najbardziej "wystrzałowy strój karnawałowy", którego celem byłorozwijanie inwencji twórczej i kreatywności dziecka z udziałem rodziców oraz sprawności manualnej. Wszyscy uczestnicy balu i ich rodzice dołożyli wiele starań, aby ich stroje były wyjątkowe i oryginalne. Do konkursu przystąpili wszyscy przybyli  uczniowie w strojach karnawałowych z klas 0-VI, którzy przy rytmach muzyki prezentowali swoje kreacje balowe przed 4 osobową komisją. Po prezentacji jury udało się na obrady, aby wyłonić zwycięzców w konkursie na wystrzałowy strój karnawałowy. Po burzliwych obradach komisja podjęła decyzję i przyznała nagrody.

W kategorii klas IV-VI zwyciężyli: I miejsce Natalia Kłoczek, II miejsce Konrad Maczuba oraz III miejsce Izabela Wlazły, natomiast spośród uczniów klas 0-III  I miejsce zajęli: Weronika Woźniak i Jakub Tołubiński, II miejsce Magda Dzido i Zosia Kuśpit, a III miejsce Oliwia Mazurek i Marcel Duda. Komisja konkursowa chcąc docenić pracę i pomysłowość wszystkich uczniów przyznała wiele wyróżnień i każdy uczeń otrzymał drobny upominek i coś słodkiego. Organizatorem balu był Samorząd Uczniowski i opiekunowie p. Katarzyny Łabęcka oraz p. Anna Kusyk. Zabawa karnawałowa była udana. Kolejne karnawałowe szaleństwo dopiero za rok.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z naszego balu walentykowo- karnawałowego 2014.


 

GMINNE ZAWODY W DRUŻYNOWYM TENISIE STOŁOWYM

W dniu wczorajszym w naszej szkole odbyły się gminne zawody w drużynowym tenisie stołowym. W zawodach udział wzięły cztery szkoły z terenu gminy, razem dziesięć drużyn w czterech kategoriach. Naszą szkołę reprezentowały trzy drużyny i zajęły następujące miejsca: CHŁOPCY KLASA VI: Mateusz Kaczor, Jakub Jemielniak miejsce I, Damian Macuba, Sebastian Jemielniak miejsce III.CHŁOPCY KLASA III-IV: Dariusz Wronowski, Przemysław Waśkowicz miejsce I.Drużyny, które zajęły miejsca I będą reprezentować naszą szkołę i gminę na zawodach powiatowych, które odbędą się siódmego lutego w Łucce.


Uczennica z Brzostówki 5 w Polsce!


W Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Brzostówce w listopadzie 2013 roku został przeprowadzony ogólnopolski konkurs przedmiotowy PINGWIN z przyrody.

Do konkursu przystąpiło 12 uczniów z klas IV-VI, a przygotowaniem dzieci zajęła się pani Anna Sobolewska.

Katarzyna Klasura uczennica klasy VI otrzymała tytuł laureata i zajęła 5 miejsce na 1011 uczestników.

Wszystkim uczestnikom gratulujemy osiągniętych wyników.

Wycieczka wśród gwiazd !

Dnia 18 stycznia do naszej szkoły dotarła niesamowita atrakcja w postaci Planetarium.

Chętni uczniowie wszystkich klas mogli na godzinę przenieść się w kosmos i poczuć się jak jedna z wielu wirujących planet.

Wrażenie były prawdziwie nieziemskie!

Dodatkowo poszerzyła się znacznie nasza wiedza na temat astronomii.

Wszyscy bardzo zadowoleni i troszkę oszołomieni efektami opuszczali wspaniałą kopułę.

WSPOMNIENIA ZE SZKOLNEJ ZABAWY CHOINKOWEJ...

Zgodnie z tradycją, jak co roku, w naszej szkole w dniu 28 lutego 2012r. zorganizowana została zabawa choinkowa. Do tańca zapraszał pan Adam Krzewski, który pięknie grał i śpiewał, a następnie zabawę poprowadzili nasi szkolni DJ-eje.

Nie zabrakło również bardzo wesołego św.Mikołaja, który rozdał wyczekiwane prezenty oraz wspaniale tańczył z dziećmi. Ponadto dla uczestników zabawy rodzice przygotowali pyszny poczęstunek, a uczniowie klas IV-VI pod opieką pani Izabeli Łukasiewicz i pani Oksany Onyszko wystawili  przedstawienie pt. ,,W krainie bajek i baśni??.

Wszyscy świetnie się bawili, nawet nauczyciele nie odmówili sobie wspólnego tańca z uczniami. Hitem tegorocznej zabawy okazał się utwór ?Radio Hello? przy którym świetnie bawiły się zarówno dzieci jak i dorośli. O godzinie 21.00 impreza się zakończyła i wszyscy bardzo zadowoleni wrócili do swoich domów.

Wszyscy bawili  się znakomicie,  czego  dowodem jest poniższa  galeria  zdjęć  wykonana przez panią mgr Katarzynę Łabęcką :

{gallery}oksanao/choinka{/gallery}

 

?Sesje z plusem? Ogólnopolski Program z Matematyki

Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego

Już po raz drugi rok z rzędu Szkoła Podstawowa w Brzostówce

i uczniowie klas IV-VI biorą udział w Ogólnopolskim Programie

z Matematyki pt. ? Sesja z Plusem? organizowanym  przez

Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe a osobą odpowiedzialną za

realizację programu jest nauczyciel matematyki

p. mgr Katarzyna Łabęcka.

Krótko o testach, które przygotowywane są przez

niezależnych nauczycieli i metodyków z matematyki

wydawnictwa GWO.

Przygotowane przez nas testy mają pomóc matematykowi pracującemu z serią

podręczników Matematyka z plusem w diagnozowaniu i sprawdzaniu wyników

nauczania oraz w planowaniu dalszej pracy z uczniami.

  • Wszystkie testy zostały nazwane odpowiednio: Sesja 1, Sesja 2 i Sesja 3.
  • Zakres materiału, z którego mogą być dobierane zadania do poszczególnych sesji 
  • znajduje się w zakładce Informacje o programach ? Zakres materiału.
  • Liczba sesji do przeprowadzenia w ciągu roku zależy od typu szkoły oraz
  • klasy, co pokazuje tabela poniżej:

Szkoła Podstawowa

Gimnazjum

Liceum

Technikum

kl. 4

kl. 5

kl. 6

kl. 1

kl. 2

kl. 3

kl. I

kl. II

kl. III

kl. I

kl. II

kl. III

kl . IV

Sesja 1

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

Sesja 2

V

V

V

V

V

V

V

V

-

V

V

V

-

Sesja 3

V

V

V

V

V

V

V

V

-

-

-

-

-


    • Wszystkie testy zostały opracowane w dwóch wersjach: A i B. Do każdego testu dołączone są:
    • Plan klasówki, który zawiera między innymi informacje o sprawdzanych w teście umiejętnościach,
    • Schemat punktowana, który zawiera informacje o sposobie przyznawania punktów za poszczególne zadania.
  • Testy należy sprawdzać, ściśle przestrzegając zasad zawartych w Schemacie punktowania. Jest to szczególnie ważne dla uzyskania wiarygodnych i obiektywnych wyników. Przy ocenie prac uczniów z zaświadczeniami z poradni psychologiczno-pedagogicznej, np. uczniów z dysleksją rozwojową, prosimy kierować się zaleceniami poradni.
  • Materiały do przeprowadzenia testów publikujemy w postaci plików PDF na stronie internetowej LEPSZEJ SZKOŁY, platformie wydawnictwa GWO, do których dostęp mają wyłącznie nauczyciele uczący i biorący udział w projekcie.

Jak przeprowadzić test, pierwsza Sesja 1

Aby przeprowadzić sesję, należy podzielić klasę na dwie grupy (A i B). Czas na napisanie testu to 40 minut. Pierwszy test ? Sesja 1 ? to test diagnozujący wiedzę i umiejętności uczniów na początku roku szkolnego. Aby diagnoza była wiarygodna, test ten należy przeprowadzić na początku września, bez powtórzenia wiadomości z zakresu podstawy programowej obowiązującej w klasach I-III edukacji wczesnoszkolnej.

Kolejne Sesje są przeprowadzane zgodnie z terminem ustalonym na początku roku szkolnego danej edycji.

Aby sprawdzian była wiarygodny, testy Sesja 2 i Sesja 3 należy przeprowadzić po zrealizowaniuzakres materiału, z którego mogą być dobierane zadania do danego testu. Brak przeprowadzenia powtórzenia materiału do danej sesji jest przyjęty jako wyznacznik do obiektywnej oceny i analizy zdobytych umiejętności uczniów z danego zakresu materiału.

Wyniki testów

Wyniki przeprowadzonych testów są wpisywane na stronę www.LS.gwo.pl w określonych terminach przez nauczyciela uczestniczącego w projekcie.

  1. Każdy Uczestnik Programu, który terminowo wpisze wyniki testów, może ze Strony wygenerować raport.
  2. Generowanie raportu możliwe jest dopiero po upływie terminu wpisywania wyników z danej Sesji.
  3. Raport generowany jest oddzielnie dla każdej Sesji w danej klasie i prezentuje wyniki w różnych ujęciach:
    1. rozkład wyników ogólnopolskich i w poszczególnych województwach,
    2. wyniki szkoły na tle województwa i Polski,
    3. rozkład łatwości zadań,
    4. wyniki poszczególnych uczniów klasy,
    5. indywidualne osiągnięcia poszczególnych uczniów z prezentacją ich na skali staninowej.

Zaświadczenie o udziale w projekcie

Uczestnicy programu, którzy w wyznaczonym czasie wpiszą wyniki wszystkich sesji, otrzymają do końca lipca 2011 roku zaświadczenie o udziale w programie.

Regulamin programu
SESJE Z PLUSEM
Edycja 2011/2012


ORGANIZATOR
§ 1.

Organizatorem programu Sesje z plusem (dalej zwanego "Programem") jest Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe M. Dobrowolska sp.j., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 413 (dalej zwane "Wydawnictwem" bądź "Organizatorem").


CEL PROGRAMU
§ 2.

  1. Program jest częścią projektu edukacyjnego LEPSZA SZKOŁA i zgodnie z założeniami projektu, służy rozwijaniu skutecznych metod nauczania i badaniu efektów kształcenia umiejętności matematycznych w ciągu roku szkolnego.
  2. Cel realizowany jest poprzez cykliczne przeprowadzanie wśród uczniów standaryzowanych testów (zwanych "Sesjami") opracowanych przez Wydawnictwo, obiektywne ich ocenianie za pomocą opracowanych schematów punktowania i monitoring osiąganych przez uczniów wyników w ciągu całego roku szkolnego.

ADRESACI
§ 3.

Sesje z plusem są adresowane do nauczycieli matematyki, którzy w roku szkolnym 2011/2012:

  1. prowadzą zajęcia z uczniami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w szkołach podstawowych, gimnazjach, liceach bądź technikach,
  2. wraz z uczniami korzystają z serii książek Matematyka z plusem przygotowanych przez Wydawnictwo.

WARUNKI UCZESTNICTWA
§ 4.

  1. Warunkiem uczestnictwa w Programie jest przekazanie Organizatorowi druku "Uczę z M+ 2011/2012" (zwanego dalej "Potwierdzeniem") zgodnie z zasadami opisanymi w ust. 4.
  2. Formularz Potwierdzenia zamieszczony jest:
    1. w przewodnikach po serii Matematyka z plusem do szkoły podstawowej i gimnazjum oraz w katalogu Matematyka 2011/2012,
    2. na stronie Wydawnictwa: www.gwo.pl/potwierdzenia.
  3. Koszt dostarczenia do Organizatora druku Potwierdzenia ponosi nauczyciel, który zgłasza się do Sesji z plusem.
  4. Zasady prawidłowego wypełnienia Potwierdzenia:
    1. czytelne uzupełnienie wszystkich wolnych pól w druku, umożliwiające jednoznaczne wprowadzenie podanych informacji do systemu elektronicznego Wydawnictwa,
    2. podanie nazwy i adresu szkoły, które są identyczne z danymi danej placówki umieszczonymi w Systemie Informacji Oświatowej MEN,
    3. podanie prywatnego adresu e-mail nauczyciela, który zgłasza się do Programu,
    4. w sekcji SESJE Z PLUSEM zaznaczenie pola deklarującego chęć uczestnictwa w Programie,
    5. odesłanie potwierdzenia najpóźniej do 10 września 2011 roku (decyduje data stempla pocztowego) pod adresem Wydawnictwa bądź adresem korespondencyjnym projektu edukacyjnego LEPSZA SZKOŁA.

§ 5.

  1. Uczestnictwo w projekcie jest bezpłatne, z zastrzeżeniem postanowień z § 10, 11 i 12.
  2. Nauczyciel, który zostanie zarejestrowany jako uczestnik Sesji z plusem zostanie o tym fakcie powiadomiony korespondencją elektroniczną. Od tego momentu osoba ta zwana jest "Uczestnikiem Programu".
  3. Wątpliwości bądź niejasności związane z procedurą kwalifikacji i funkcjonowania Programu należy kierować do koordynatora projektu edukacyjnego LEPSZA SZKOŁA. Kontakt telefoniczny: 58 340 63 58; mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

PRZEBIEG SESJI Z PLUSEM
§ 6.

  1. Wszystkie materiały związane z Programem są publikowane na stronie internetowej www.LS.gwo.pl (zwaną dalej "Stroną"). Służy ona także do wpisywania wyników testów oraz generowania raportów.
  2. Obsługa Strony wymaga zindywidualizowanego dostępu (hasło i login).
  3. Indywidualne loginy i hasła będą wysyłane od 15 lipca 2011 roku korespondencją elektroniczną pod wskazany w druku "Uczę z M+ 2011/2012" prywatny adres e-mail Uczestnika Programu.
  4. Każdy Uczestnik Programu ma wgląd jedynie do swoich danych osobowych oraz danych klas, które zgłosił do Programu
  5. Ze względów bezpieczeństwa oraz kierując się troską o ochronę danych osobowych, Wydawca zaleca Uczestnikom Programu po pierwszym zalogowaniu się na Stronie zmianę przekazanego hasła na dowolnie przez siebie wybrane.

§ 7.

  1. Organizator zobowiązuje się przygotować materiały niezbędne do przeprowadzenia w roku szkolnym 2011/2012 następujących testów:

Nazwa testu

Szkoła podstawowa

Gimnazjum

Liceum

Technikum

4 klasa

5 klasa

6 klasa

1 klasa

2 klasa

3 klasa

I klasa

II klasa

III klasa

I klasa

II klasa

III klasa

IV klasa

Sesja 1

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

Sesja 2

?

?

?

?

?

?

?

?

-

?

?

?

-

Sesja 3

?

?

?

?

?

?

?

?

-

-

-

-

-


  1. Pakiet materiałów do każdego testu, o których mowa w ust. 1 będzie publikowany na Stronie w formie pliku PDF i zawierać będzie:
    1. test w dwóch wersjach: A i B,
    2. plan testu,
    3. schemat punktowania dla każdej wersji testu.
  2. Materiały, o których mowa w ust. 2 Uczestnicy Projektu pobierają samodzielnie ze Strony.
  3. Wydawca udziela zgody na bezpłatne wykorzystanie opracowanych materiałów wyłącznie w przypadku, gdy Uczestnik projektu korzysta z nich:
    1. wyłącznie w roku szkolnym, w którym zostały opublikowane,
    2. wyłącznie w klasach, które zostały przez niego zarejestrowane na Stronie,
    3. wyłącznie do celów opisanych w niniejszym regulaminie projektu.
  4. Uczestnicy Programu korzystający z Sesji z plusem w szkole podstawowej bądź gimnazjum mogą zamówić komplety wydrukowanych materiałów. Zasady zamówienia takich kompletów opisane zostały w § 10, 11 i 12.

§ 8.

  1. Pobieranie materiałów, o których mowa w § 7 jest możliwe dopiero po stworzeniu przez Uczestnika Programu listy klas, które będą uczestniczyć w Programie. Listę taką tworzy się na Stronie.
  2. Uczestnik Programu może dodać do listy tylko te klasy, które uczy.
  3. Do Programu w danym roku szkolnym można zgłosić maksymalnie dziewięć klas.
  4. Ostateczny termin stworzenia listy klas upływa 30 września 2011 roku.

§ 9.

  1. Po stworzeniu listy klas Uczestnik Programu w określonych terminach pobiera materiały potrzebne do przeprowadzenia testów.

Nazwa testu

Poziom

Pierwszy dzień publikacji testu na stronie www.LS.gwo.pl

Ostatni dzień publikacji testu i wpisywania wyników na stronie www.LS.gwo.pl

Sesja 1

szkoła podstawowa (klasy: 4, 5, 6)
gimnazjum (klasy: 1, 2, 3)
liceum (klasy: I, II, III)
technikum (klasy: I, II, III, IV)

25.08.2011

30.09.2011

Sesja 2

szkoła podstawowa (klasy: 4, 5, 6)
gimnazjum (klasy: 1, 2, 3)
liceum (klasy: I, II)

12.12.2011

29.02.2012

technikum (klasy: I, II, III)

02.04.2012

31.05.2012

Sesja 3

szkoła podstawowa (klasy: 4, 5, 6)
gimnazjum (klasy: 1, 2, 3)
liceum (klasy: I, II, III)

02.04.2012

18.06.2012


  1. Po przeprowadzeniu każdego testu Uczestnik Programu wpisuje wyniki uczniów na Stronie we wskazanych przez Organizatora terminach, o których mowa w ust.1. Po ich upływie zostanie zablokowana możliwość wpisania wyników danego testu. Uczestnicy Programu będą jednak nadal mogli korzystać z tej strony, np. pobierać raporty.
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za interpretację i sposób wykorzystania przez Uczestników Projektu wyników uzyskanych przez uczniów.

ZAMÓWIENIE KOMPLETÓW WYDRUKOWANYCH MATERIAŁÓW
§ 10.

  1. Uczestnicy Programu korzystający z Sesji z plusem w szkole podstawowej bądź gimnazjum mogą zamówić komplety wydrukowanych materiałów (zwanych dalej "kompletami ") dla swoich klas.
  2. Zamówienie kompletów jest płatne i realizowane wg zasad opisanych w § 11 i 12.
  3. Uczestników Programu, którzy złożyli zamówienie na komplety obowiązują te same zasady i terminy związane z przeprowadzeniem testów oraz wpisaniem ich wyników na Stronie.

§ 11.

  1. Komplety można zamawiać dla następujących klas:
    1. 4 klasa szkoły podstawowej,
    2. 5 klasa szkoły podstawowej,
    3. 6 klasa szkoły podstawowej,
    4. 1 klasa gimnazjum,
    5. 2 klasa gimnazjum,
    6. 3 klasa gimnazjum.
  2. Komplet (dla każdej z klas wskazanych w ust. 1) składa się z:
    1. wydrukowanych materiałów do Sesji nr 2. Są to:
      • test w wersji A - 15 egz.
      • test w wersji B - 15 egz.
      • plan testu - 1 egz.
      • schemat punktowania- 1 egz.
    2. wydrukowanych materiałów do Sesji nr 3. Są to:
      • test w wersji A - 15 egz.
      • test w wersji B - 15 egz.
      • plan testu - 1 egz.
      • schemat punktowania- 1 egz.
  3. Koszt jednego kompletu dla jednej klasy wynosi 32,00 zł brutto.

§ 12.

  1. Zamówienie na komplety należy składać od 1 do 30 października 2011 roku na formularzu zamówienia, który będzie dostępny na Stronie.
  2. Na podstawie wypełnionego i przesłanego do Wydawnictwa formularza zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT.
  3. Opłatę za zamówione materiały (skalkulowaną na podstawie druku zamówienia - liczba kompletów dla klas oraz sposób dostarczenia przesyłki) Uczestnik Programu uiszcza w momencie odbioru przesyłki.
  4. Uczestnik Programu podczas składania zamówienia wskazuje sposób dostarczenia przesyłki:
    1. zwykła przesyłka pocztowa - Organizator ponosi koszty wysyłki,
    2. przesyłka kurierska - Uczestnik Programu ponosi koszty wysyłki w wysokości 16,50 zł (kwota ta zostanie doliczona do faktury VAT).
  5. Organizator zobowiązuje się wysłać Uczestnikowi Programu zamówione komplety pod adresem wskazanym na zamówieniu do 15 grudnia 011 roku.
  6. W wypadku zwrotu przesyłki z winy Uczestnika Programu koszty ponownego jej wysłania (9,90 zł) ponosi Uczestnik Programu.

ZMIANA NAUCZYCIELA PROWADZĄCEGO KLASĘ
§ 13.

  1. Jeżeli dojdzie do stałej zmiany nauczyciela prowadzącego klasę, możliwa jest kontynuacja udziału klasy w Programie, po spełnieniu poniższych wymogów:
    1. nowy nauczyciel przed przeprowadzeniem klasówki zgłasza Organizatorowi telefonicznie lub mailowo zaistniałą zmianę,
    2. nowy nauczyciel przesyła pocztą, pod adresem korespondencyjnym projektu edukacyjnego LEPSZA SZKOŁA, poprawnie wypełnione Potwierdzenie,
    3. Organizator przesyła nowemu nauczycielowi hasło i login, potrzebne do zalogowania się na stronie do wpisywania wyników www.LS.gwo.pl,
    4. nauczyciel wpisuje wyniki z kolejnych Sesji na Stronie.
  2. Niespełnienie powyższych warunków spowoduje wyłączenie klasy z Programu.

RAPORTY
§ 14.

  1. Każdy Uczestnik Programu, który terminowo wpisze wyniki testów, może ze Strony wygenerować raport.
  2. Generowanie raportu możliwe jest dopiero po upływie terminu wpisywania wyników z danej Sesji.
  3. Raport generowany jest oddzielnie dla każdej Sesji w danej klasie i prezentuje wyniki w różnych ujęciach:
    1. rozkład wyników ogólnopolskich i w poszczególnych województwach,
    2. wyniki szkoły na tle województwa i Polski,
    3. rozkład łatwości zadań,
    4. wyniki poszczególnych uczniów klasy,
    5. indywidualne osiągnięcia poszczególnych uczniów z prezentacją ich na skali staninowej.

ZAŚWIADCZENIA O UDZIALE W PROGRAMIE
§ 15.

  1. Każdy Uczestnik Programu, który w terminach podanych w § 9 ust. 1 wpisze na Stronie wyniki wszystkich testów, otrzyma zaświadczenie o udziale w Programie.
  2. Zaświadczenie to zostanie wydane przez Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe od 1 do 10 lipca 2011 roku i przesłane Uczestnikowi Programu pocztą tradycyjną pod adresem domowym.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
§ 16.

  1. Uczestnik Programu wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych przez Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe M. Dobrowolska sp.j., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 413 w celach statystycznych i marketingowych. Dane, o których mowa, obejmują: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail.
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 02.101.926). Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą.
  3. W celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi Programu, jak również ułatwienia kontaktu z jego Uczestnikami, Wydawnictwo umożliwi każdemu nauczycielowi możliwość wglądu do jego danych osobowych za pośrednictwem strony chronionej loginem i hasłem dostępu.
  4. W przypadku zmiany danych osobowych nauczyciel będzie mógł powiadomić Organizatora, za pośrednictwem odpowiedniego formularza, o zaistniałej zmianie, a stosowne zmiany zostaną wprowadzone przez administratora bazy danych.
  5. Organizator z własnej inicjatywy lub na żądanie Uczestnika Programu również może uzupełniać, korygować i usuwać błędne, niepełne lub nieaktualne dane osobowe, jeśli zostanie o tym pisemnie poinformowany listownie lub faksem
  6. Organizator poczyni odpowiednie kroki w celu ochrony i zabezpieczenia danych osobowych przed nieautoryzowanym dostępem osób trzecich. W celu ograniczenia nieautoryzowanego dostępu do danych osobowych za pośrednictwem strony nauczyciel powinien zmienić hasło dostępu oraz nie powinien udostępniać loginu i hasła osobom trzecim.

ZASTRZEŻENIE PRAW AUTORSKICH
§ 17.

  1. Wszystkie materiały dotyczące Programu są własnością Wydawnictwa i podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Rozpowszechnianie tych materiałów poza Programem, w szczególności wykorzystywanie ich w celach zarobkowych przez osoby trzecie lub udostępnianie ich osobom, które nie są uczestnikami Programu, bez pisemnej zgody Wydawnictwa jest zabronione.
  3. Wszelkie materiały związane z Programem, które zostaną przekazane Wydawnictwu przez Uczestników Programu, nie podlegają zwrotowi.

ROZPATRYWANIE SKARG I WNIOSKÓW
§ 18.

  1. W przypadku zastrzeżeń co do prawidłowości przebiegu Programu Uczestnicy mogą zgłaszać Organizatorowi swoje uwagi na piśmie.
  2. Organizator dołoży wszelkich starań, aby zgłoszone uwagi były rozpatrzone w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Uczestnik Programu zostanie powiadomiony o decyzji Wydawnictwa na piśmie, e-mailem lub faksem.
  3. Decyzja Wydawnictwa jest ostateczna i nie podlega zaskarżeniu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 19.

  1. W wyjątkowych, losowo uzasadnionych, przypadkach niedotrzymania przez Uczestnika Programu warunków niniejszego Regulaminu Wydawnictwo może podjąć decyzję o przystąpieniu Uczestnika do Programu. Wydawnictwo będzie dążyć do stosowania jednolitych zasad postępowania w tego rodzaju sytuacjach.
  2. Wydawnictwo udostępnia powyższy Regulamin w formie pliku PDF na stronach: www.LS.gwo.pl oraz www.gwo.pl/ls.
  3. Przesłanie do Wydawnictwa Potwierdzenia jest jednoznaczne z akceptacją warunków niniejszego Regulaminu.
  4. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w Regulaminie przed rozpoczęciem kolejnej edycji Programu.
  5. Wydawnictwo zastrzega sobie możliwość przerwania Programu po zakończeniu każdego roku szkolnego.

 

MULTIMEDIALNY KONKURS

?Jan Paweł II ? patronem naszej szkoły?

Zapraszamy wszystkich chętnych uczniów klas IV-VI do wzięcia udziału

w konkursie szkolnym na prezentację multimedialną

pt.? Jan Paweł II- patronem naszej szkoły?.

1. ZADANIE UCZESTNIKÓW:

a). Zadaniem uczestników jest wykonanie prezentacji multimedialnej w programie Microsoft Office PowerPoint lub innym programie do tworzenia prezentacji multimedialnych np. OpenOffice.

b).Prezentacja może być wykonana tylko indywidualnie (przez 1 osobę).

c).Każda prezentacja powinna składać się z 40 slajdów i nawiązywać do tematu konkursu oraz realizować jego cele.

d).Slajdy powinny być wykonywane z rozwagą o przemyślanej formie zarówno graficznej jak i tekstowej, z zachowaniem chronologii wydarzeń lub innego porządku ich tworzenia aby prezentacja była ciekawa i estetyczna.

e).Każdy uczestnik może wykorzystywać wszystkie dostępne -podstawowe jak i zaawansowane opcje programu oraz wiadomości z różnych źródeł.

f).Każda praca powinna zawierać następujący opis:

    Imię i nazwisko autora pracy,

    Nazwę szkoły oraz klasę,

    g).Na prace czekamy do 24 lutego 2012r. (piętek).

    Prace można przynieść nagrane na płycie CD lub innym nośniku danych, albo wysłać na pocztę e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    2. CELE KONKURSU:

    a).Poszerzenie i utrwalenie wiadomości o życiu, osobowości i dorobku przyszłego patrona naszej szkoły, zapoznanie z sylwetką Ojca Świętego.

    b).Przybliżenie i propagowanie wśród dzieci i młodzieży nauczania Ojca Świętego Jana Pawła II dotyczącego fundamentalnych wartości: miłości, rodzina, współpracy, dialogu oraz zachęty do osobistego rozwoju.

    c).Ukazanie dzieciom i młodzieży wzoru do naśladowania w osobie Jana Pawła II.

    d).Pobudzanie aktywnego stosunku do uzyskiwania informacji z różnorodnych źródeł wiedzy i gromadzenia literatury na temat Karola Wojtyły oraz wykorzystanie Internetu jako źródła informacji.

    e).Wykorzystanie centrum multimedialnego i innych zasobów biblioteki.

    3. Kryteria oceniania prac:

    a).Prezentacje będą oceniane przez niezależną komisję, a najlepsze prace będą zaprezentowane społeczności szkolnej na apelu i wyróżnione cennymi nagrodami.

    b).Oceniana będzie pomysłowość, zaangażowanie w stworzenie oryginalnej prezentacji, realizacja celów konkursu, walory graficzne i estetyczne, umiejętność wykorzystania wiedzy i Internetu do stworzenia ciekawej pracy  oraz wiele innych elementów, które zadecydują o wyjątkowości pracy.

      POWODZENIA!!!

      Organizator mgr Katarzyna Łabęcka

      Uczennica z Brzostówki 3 w Polsce!

      W Szkole Podstawowej w Brzostówce w grudniu 2011roku został przeprowadzony ogólnopolski konkurs przedmiotowy PINGWIN z przyrody.

      Do konkursu przystąpiło 10 uczniów z klas IV-VI , a przygotowaniem dzieci zajęła się pani Anna Sobolewska.
      Katarzyna Klasura uczennica klasy IV zajęła 3 miejsce na 620 uczestników.

      Wyróżnienie otrzymała również uczennica klasy IV Zuzanna Dobrzyńska zajęła 9 miejsce.
      Wszystkim uczestnikom gratulujemy osiągniętych wyników.

      NAJLEPSI  SPOŚRÓD NAS

      W pierwszym semestrze roku szkolnego 2011/2012 najlepsze wyniki osiągnęli następujący uczniowie.

      5-latki:

      Magda Dzido

      Aleksandra Maczuba

      6-latki:

      Oliwia Mazurek

      Mikołaj Lato

      Jakub Tołubiński

      Beata Waśkowicz

      Oliwia Woźniak

      Klasa I:

      Aleksandra Dzido

      Przemysław Waśkowicz

      Beata Grzegorczyk

      Klasa II:

      Ewelina Kisiel

      Monika Tołubińska

      Klasa III:

      Jowita Trąbka

      Klasa IV:

      Katarzyna Klasura ?śr. ocen 4.8

      Klasa V:

      Krystian Onyszko-  śr.ocen 5.1

      Aleksandra Lato-śr.ocen 4.9

      Julita Jemielniak-śr. ocen 4.8

      Natalia Kańkowska-śr.ocen 4.8

      Klasa VI:

      Magdalena Nowosacka-śr.ocen 5.5

      Agnieszka Wróbel-śr.ocen 5.5

      Julia Budzyńska-śr.ocen 5.4

      Jakub Małyska ?śr.ocen 5.3

      Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!!!

      A oto najlepsi uczniowie, którzy otrzymali stypendium naukoweUśmiech

      {gallery}oksanao/najlepsi{/gallery}

      Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Brzostówce

      Brzostówka 88
      lubelskie
      21-107 Serniki

      Email: brzostowka.szkola(at)wp.pl
      Telefon: 81 851 06 34

      http://www.spbrzostowka.pl